čtvrtek 8. října 2015

Zlepšujeme služby a přidáváme na servisu

Zákaznické péče není nikdy dost, to je naše motto, takže vaše e-mailové dotazy teď vyřizujeme na dvě směny. Makáme na tom každý den od 6 od rána do 22 do večera. Zavolat si ovšem můžete úplně nonstop, stejně tak o půjčku si můžete zažádat rovněž úplně kdykoliv.

Co se nemění


Jak jsme již psali dřív, pokud si s něčím nevíte rady nebo potřebujete poradit, naše infolinka je vám k dispozici ve dne v noci a navíc zdarma. Stačí zavolat na číslo 800 300 390 a společně už vyřešíme jakýkoliv problém.

Stejně tak si můžete požádat o půjčku naprosto kdykoliv, 7 dní v týdnu a 24 hodin denně. V drtivé většině případů vám půjčku schválíme automaticky a vy tak víte výsledek prakticky do minuty. Všechny důležité informace o půjčce, jako je termín splatnosti, zbývající částka ke splacení, podklady k platbě a podobně, najdete bezpečně v Klientské sekci, jak jste zvyklí.

Zkuste to sami: www.Kamali.cz/prihlaseni

Co se mění k lepšímu


Pokud raději než telefonování dáváte přednost e-mailové komunikaci, můžete váš dotaz nebo problém zaslat na info@Kamali.cz. To není žádná novinka. Ovšem nyní se totiž vašim dotazům můžeme věnovat mnohem více, než kdy dřív. Díky rozšíření času pro servis klientů na PO-NE 8-22 na to máme mnohem více prostoru.

Čas navíc oceníme my a jistě i vy v těch výjimečných případech, kdy musíme přistoupit k ručnímu schvalování žádosti o půjčku. Mnohem svižněji tak můžeme reagovat, když se nepovede schválit půjčku automaticky. Vy tak na schválení nemusíte dlouho čekat.

Své služby se snažíme zlepšovat neustále. Máte nějaký tip? Návrh na zlepšení, napište nám jej sem nebo na naši facebookovou stránku.

Žádné komentáře:

Okomentovat